Instalace aplikace POS Manažer
Aplikace POS Manažer slouží k obsluze zařízení, která se nacházejí na provozovně u zákazníka:
- účtenková tiskárna
 
- bonovací tiskárny (tisk objednávek v kuchyni nebo u baru)
 
- registrační pokladna v režimu ONLINE
 
Pro správné fungování tiskáren je potřeba, aby aplikace POS Manažer byla nainstalovaná na počítači nebo notebooku na provozovně. Tento počítač nebo notebook pak musí mít funkční připojení k internetu a tiskárny k němu musí být připojeny. Postup instalace je následující:
    
1. Krok: Stažení instalačního souboru
Stáhněte si do vašeho počítače aktuální instalaci aplikace kliknutím na následující odkaz:
iKelp POS Manažér 6.4.021 (20,34 MB)
    
   
2. Krok: Instalace aplikace
Otevřete stažený soubor a spusťte instalaci. Tu je možné spustit kliknutím na soubor setup.exe nebo POSManager.msi. Postupujte podle následujících obrázků:
3. Krok: Spuštění aplikace
Aplikaci POS Manažer je možné spustit třemi způsoby:
| 
 1. V nabídce Start -> iKelp -> POS Manažer: 
  
 | 
  | 
 2. Na pracovní ploše, kliknutím na ikonu: 
  
 | 
  | 
 3. Kliknutím na ikonu vpravo dole u hodin (pokud je již aplikace spuštěna): 
  
 | 
Další informace o konfiguraci jednotlivých zařízení se dozvíte v návodu POS Manažer Server - nastavení zařízení.
 
  
 by
    
      Ing. Lukáš Krajčír